ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.41.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.41.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny Specjalista w Wydziale Koordynacji Ekonomii Społecznej. Charakter stanowiska: osoba ds. rozliczeń finansowo-księgowych

Miejsce pracy: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: ROPS V Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej

Data udostępnienia: 2016-04-26

Ogłoszono dnia: 2016-04-26 przez Adam Paszkowski

Termin składania dokumentów: 2016-05-06 14:00:00

Nr ogłoszenia: ROPS.XI.110.3.41.2016

Zlecający: Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe magisterskie: humanistyczne, ekonomiczne, w tym zarządzanie i marketing, prawo, administracja,
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów POKL/i lub innych funduszy, na stanowiskach ds. finansowo- księgowych,
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w jednostce samorządu terytorialnego  na stanowiskach ds. obsługi finansowej,
  • znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.,
  • znajomość zasad dotyczących kwalifikowalności wydatków pod względem wydatków strukturalnych - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 10.03.2010 w sprawie klasyfikacji wydatków strukturalnych oraz znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z 2.03.2010 w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
  • zasad księgowości budżetowej oraz zasad finansowania projektów EFS
  • kursy/szkolenia z zakresu rozliczania projektów unijnych i/lub innych funduszy potwierdzone zaświadczeniem,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym praktycznej znajomości obsługi Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz przygotowywania wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność,
  • doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów konkursowych i pozakonkursowych w nowej perspektywie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020,
  • znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, szczególnie w zakresie budżetowania,
  • umiejętność analizowania  dokumentów źródłowych i sporządzania opracowań finansowych,
  • umiejętność raportowania i wnioskowania,
  • umiejętność samodzielnego sporządzania pism urzędowych,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych,
  • zaangażowanie,
dobra umiejętność organizacji pracy własnej.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiadanie nieposzlakowanej opinii.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Opracowywanie i realizacja planu budżetu projektu 7.6.2 oraz budżetu samorządu województwa w zakresie ww. projektu.
2. Weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów finansowych projektu, w tym sprawdzanie i opisywanie dokumentów.
3. Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej oraz innych danych dla potrzeb sprawozdawczości projektu i budżetu samorządu województwa.
4. Przygotowywanie, realizacja i kontrola budżetu projektu pod kątem finansowym i zgodności z harmonogramem projektu.
5. Opracowanie i aktualizowanie zestawień dot. kontroli paragrafów, zachowania proporcji dot. kosztów pośrednich, itp.
6. Sporządzanie miesięcznych zestawień dot. oszczędności w ramach poszczególnych zadań.
7. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność oraz wymaganych załączników.
8. Sporządzanie ww. wniosków w Lokalnym Systemie Informatycznym(LSI) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
9. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu płatności projektu.
10. Udzielanie informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu 7.6.2 w zakresie finansowym.
11. Sporządzanie określonej przepisami prawa sprawozdawczości o wydatkach unijnych.
12. Sporządzanie miesięcznych, okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji budżetu samorządu województwa w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu 7.6.2.
13. Prowadzenie wykazów usług, przetargów, personelu zatrudnionego do realizacji projektu, osób zatrudnionych w ramach projektu - poza zespołem projektu.
14. Weryfikacja poprawności stosowania progów przy realizacji zamówień w ramach poszczególnych zadań.
15. Prowadzenie kontroli wewnętrznej wydatków dokonywanych ze środków publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16. Prowadzenie spisu spraw - zadania zarządzenie zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
17. Przygotowywanie i aktualizacja w zakresie finansowym planu zamówień publicznych do projektu 7.6.2.
18. Stosowanie zewnętrznych i wewnętrznych procedur wyboru wykonawców.
19. Współpraca wewnętrzna (z wydziałami i zespołem projektu) na rzecz efektywnej realizacji projektu.
20. Prowadzenie obliczeń i zestawień wydatków ponoszonych w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem,
21. Weryfikowanie w każdym miesiącu poprawności wypełnienia kart czasu pracy dla osób zatrudnionych i realizujących zadania w projekcie.
22. Skanowanie/kopiowanie dokumentów księgowych i innych dokumentów związanych z realizacją projektu i ich archiwizowanie w jednostce organizacyjnejROPS, w której realizowany jest projekt,
23. Kontrola płynności finansowej projektu.
24. Inne czynności administracyjne i merytoryczne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
  7. kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościw przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
  8. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-05-06 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 06 maja 2016r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko ds. rozliczeń finansowo-księgowych   
- osobiście w godzinach pracy Ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30
- lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
c. Miejsce:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
W sprawie naboru, informacji udziela  telefonicznie p. Barbara Redmer pod nr tel.68 323 18 83.
 
Stanowisko finansowane z projektu realizowanego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 7- Równowaga Społeczna, Działanie 7.6 Wsparcie dla OWES i ROPS we wzmacnianiu sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.6.2 Koordynacja ekonomii społecznej – ROPS.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Adam Paszkowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-04-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Redmer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-04-26 09:39:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-04-26 09:42:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-13 12:10:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
848 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony