Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.41.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.41.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny Specjalista w Wydziale Koordynacji Ekonomii Społecznej. Charakter stanowiska: osoba ds. rozliczeń finansowo-księgowych
Miejsce pracy: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: ROPS V Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej
Data udostępnienia: 2016-04-26
Ogłoszono dnia: 2016-04-26 przez Adam Paszkowski
Termin składania dokumentów: 2016-05-06 14:00:00
Nr ogłoszenia: ROPS.XI.110.3.41.2016
Zlecający: Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie: humanistyczne, ekonomiczne, w tym zarządzanie i marketing, prawo, administracja,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów POKL/i lub innych funduszy, na stanowiskach ds. finansowo- księgowych,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w jednostce samorządu terytorialnego na stanowiskach ds. obsługi finansowej,
- znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.,
- znajomość zasad dotyczących kwalifikowalności wydatków pod względem wydatków strukturalnych - Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 10.03.2010 w sprawie klasyfikacji wydatków strukturalnych oraz znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z 2.03.2010 w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- zasad księgowości budżetowej oraz zasad finansowania projektów EFS
- kursy/szkolenia z zakresu rozliczania projektów unijnych i/lub innych funduszy potwierdzone zaświadczeniem,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym praktycznej znajomości obsługi Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz przygotowywania wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność,
- doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów konkursowych i pozakonkursowych w nowej perspektywie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020,
- znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, szczególnie w zakresie budżetowania,
- umiejętność analizowania dokumentów źródłowych i sporządzania opracowań finansowych,
- umiejętność raportowania i wnioskowania,
- umiejętność samodzielnego sporządzania pism urzędowych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych,
- zaangażowanie,
b. Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Opracowywanie i realizacja planu budżetu projektu 7.6.2 oraz budżetu samorządu województwa w zakresie ww. projektu.
2. Weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów finansowych projektu, w tym sprawdzanie i opisywanie dokumentów.
3. Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej oraz innych danych dla potrzeb sprawozdawczości projektu i budżetu samorządu województwa.
4. Przygotowywanie, realizacja i kontrola budżetu projektu pod kątem finansowym i zgodności z harmonogramem projektu.
5. Opracowanie i aktualizowanie zestawień dot. kontroli paragrafów, zachowania proporcji dot. kosztów pośrednich, itp.
6. Sporządzanie miesięcznych zestawień dot. oszczędności w ramach poszczególnych zadań.
7. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność oraz wymaganych załączników.
8. Sporządzanie ww. wniosków w Lokalnym Systemie Informatycznym(LSI) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
9. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu płatności projektu.
10. Udzielanie informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu 7.6.2 w zakresie finansowym.
11. Sporządzanie określonej przepisami prawa sprawozdawczości o wydatkach unijnych.
12. Sporządzanie miesięcznych, okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji budżetu samorządu województwa w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu 7.6.2.
13. Prowadzenie wykazów usług, przetargów, personelu zatrudnionego do realizacji projektu, osób zatrudnionych w ramach projektu - poza zespołem projektu.
14. Weryfikacja poprawności stosowania progów przy realizacji zamówień w ramach poszczególnych zadań.
15. Prowadzenie kontroli wewnętrznej wydatków dokonywanych ze środków publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16. Prowadzenie spisu spraw - zadania zarządzenie zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
17. Przygotowywanie i aktualizacja w zakresie finansowym planu zamówień publicznych do projektu 7.6.2.
18. Stosowanie zewnętrznych i wewnętrznych procedur wyboru wykonawców.
19. Współpraca wewnętrzna (z wydziałami i zespołem projektu) na rzecz efektywnej realizacji projektu.
20. Prowadzenie obliczeń i zestawień wydatków ponoszonych w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem,
21. Weryfikowanie w każdym miesiącu poprawności wypełnienia kart czasu pracy dla osób zatrudnionych i realizujących zadania w projekcie.
22. Skanowanie/kopiowanie dokumentów księgowych i innych dokumentów związanych z realizacją projektu i ich archiwizowanie w jednostce organizacyjnejROPS, w której realizowany jest projekt,
23. Kontrola płynności finansowej projektu.
24. Inne czynności administracyjne i merytoryczne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
- kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-05-06 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 06 maja 2016r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko ds. rozliczeń finansowo-księgowych
- osobiście w godzinach pracy Ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30
- lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
c. Miejsce:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona GóraVII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
W sprawie naboru, informacji udziela telefonicznie p. Barbara Redmer pod nr tel.68 323 18 83.
Stanowisko finansowane z projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 7- Równowaga Społeczna, Działanie 7.6 Wsparcie dla OWES i ROPS we wzmacnianiu sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.6.2 Koordynacja ekonomii społecznej – ROPS.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.41.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.41.2016
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Adam Paszkowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-04-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Redmer |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-04-26 09:39:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-04-26 09:42:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-05-13 12:10:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 848 raz(y) |