ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.57.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.57.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansów, umowa na czas określony - zastępstwo - stanowisko ds. rozliczeń finansowo-księgowych

Miejsce pracy: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: ROPS II - Wydział Finansów

Data udostępnienia: 2016-05-19

Ogłoszono dnia: 2016-05-19 przez Adam Paszkowski

Termin składania dokumentów: 2016-05-30 15:30:00

Nr ogłoszenia: ROPS.XI.110.3.57.2016

Zlecający: Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne i 2 letnia praktyka w księgowości budżetowej, średnie ekonomiczne i 4 letnia praktyka w księgowości budżetowej.
  2. Znajomość przepisów w zakresie: finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań:
  1. Prowadzenie pełnej księgowości , zgodnie z przyjętym planem kont i obowiązującymi przepisami za pomocą programu finansowo-księgowego.
  2. Realizacja operacji budżetowych - księgowanie syntetyczne i analityczne wszystkich dokumentów księgowych z rozbiciem na poszczególne rozdziały, paragrafy oraz konta.
  3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  4. Sprawdzanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  5. Dokonywanie sprawdzenia dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym.
  6. Dokonywanie ręcznej dekretacji dokumentów księgowych.
  7. Nadzór nad planowaniem i rozliczaniem wydatków
  8. Nadzór  nad terminowym regulowaniem zobowiązań z tytułu dostaw i usług.
  9. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych z wykonania budżetu.
  10. Przygotowywanie wniosków i pism dotyczących budżetu.
  11. Sporządzanie określonej przepisami prawa sprawozdawczości o wydatkach strukturalnych.
  12. Sporządzanie projektu planu dochodów i wydatków w zakresie zadań realizowanych.
  13.  Nadzór nad windykacją należności.
  14. Wystawianie not korygujących i obciążeniowych.
  15. Czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych.
  16. Przygotowywanie dokumentacji dla organów kontroli.
  17. Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji  księgowo-finansowej.
  18. Realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
  7. kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościw przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
  8. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-05-30 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 30 maja 2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko ds. rozliczeń finansowo-księgowych   
- osobiście w godzinach pracy ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30 
- lub listownie  (decyduje data stempla pocztowego)
c. Miejsce:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
W sprawie naboru, informacji udziela  telefonicznie p. Teresa Trubiłowicz  pod nr tel.68 323 18 83.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Adam Paszkowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Redmer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-05-19 12:42:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-05-19 12:44:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-13 12:19:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
854 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony