ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.66.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.66.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego - stanowisko do spraw postępowania administracyjnego

Miejsce pracy: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: cały etat

Ilość etatów: 1

Wydział: ROPS III

Data udostępnienia: 2016-06-21

Ogłoszono dnia: 2016-06-21 przez Adam Paszkowski

Termin składania dokumentów: 2016-07-01 14:00:00

Nr ogłoszenia: ROPS.XI.110.3.66.2016

Zlecający: Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz aktów wykonawczych do ustawy, Kodeksu postępowania administracyjnego i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
2) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
3) wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, humanistyczne, ekonomiczne,
4) staż pracy minimum 1 rok,
5) umiejętność pracy z klientem,
6) obsługa komputera (Word, Excel),
7) dokładność w działaniach,
8) dobra znajomość j. angielskiego.
b. Wymagania dodatkowe:
1) bardzo dobra lub dobra znajomość j. niemieckiego,
2) znajomość problemów z zakresu polityki społecznej i koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
3) samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
4) odpowiedzialność, komunikatywność. umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, kreatywność, systematyczność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie postępowań administracyjnych zmierzających do ustalenia, czy mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
2) przygotowywanie decyzji w sprawach świadczeń wychowawczych/ rodzinnych realizowanych w związku z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego,
3) przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących nienależnie pobranych świadczeń z zakresu realizowanego zadania,
4) wypełnianie standardowych formularzy z serii E i SED z serii F w związku z koordynacją,
5) współpraca z OPS, PUP, ZUS, KRUS i innymi instytucjami na terenie kraju oraz instytucjami zagranicznymi w związku z prowadzonymi postępowaniami,
6) bieżąca analiza aktów prawnych z zakresu realizowanych zadań,
7) udzielanie informacji nt. procedur związanych z przyznawaniem świadczeń rodzinnych/wychowawczych w krajach UE,
8) sporządzanie sprawozdań z zrealizowanych zadań,
9) realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
1) posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
6) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”,
2)  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  
3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
4) kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
6) oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
7) kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościw przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
8) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-07-01 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 1 lipca 2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko – Podinspektor w Wydziale Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego 
- osobiście w godzinach pracy Ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30
- lub listownie na poniższy adres (decyduje data stempla pocztowego):
 
c. Miejsce:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra  

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru  informacji udziela  telefonicznie p. Barbara Maszkiewicz  pod nr tel. 68 323 19 20.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Adam Paszkowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Redmer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-21 11:13:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-21 11:16:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-07-08 09:52:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
980 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony