Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.3.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.3.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Koordynacji Ekonomii Społecznej – zastępstwo stanowiska ds. ekonomii społecznej w zakresie reintegracji
Miejsce pracy: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: ROPS V Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej
Data udostępnienia: 2019-01-15
Ogłoszono dnia: 2019-01-15 przez Jakub Piosik
Termin składania dokumentów: 2019-01-25 15:30:00
Nr ogłoszenia: ROPS.XI.110.3.3.2019
Zlecający: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Warunki niezbędne określone w ustawie o pracownikach samorządowych tj.:
- posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
b) Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie o profilu: nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne, w tym zarządzanie i marketing, prawo, administracja,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe,
- stosowanie wiedzy z zakresu rozwiązywania problemów społecznych,
- stosowanie wiedzy z zakresu ekonomii społecznej,
- umiejętność raportowania i wnioskowania,
- umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych (spotkań, zebrań, szkoleń),
- umiejętność analizy zebranych informacji oraz wnioskowania,
- innowacyjność,
- zaangażowanie,
- dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność samodzielnego sporządzania pism urzędowych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności komunikacyjnych
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w podmiotach reintegracyjnych,
- praktyczna znajomość problematyki ekonomii społecznej i/lub wspierania przedsiębiorczości (doświadczenie zawodowe i/lub odbyte szkolenia),
- ukończone kursy lub szkolenia z zakresu przygotowywania wniosków projektowych, opracowywania technicznej dokumentacji projektu i zadań,
- znajomość założeń Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020,
- znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
- znajomość dokumentów programowych dot. ekonomii społecznej,
- umiejętność analizowania dokumentów źródłowych i sporządzania opracowań, publikacji merytorycznych,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- mile widziane prawo jazdy,
- doświadczenie zawodowe w realizacji projektów EFS.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań:
- organizacja procesu sieci kooperacji podmiotów ekonomii społecznej (PES) o charakterze reintegracyjnym, m.in. spotkań, itp.
- inicjowanie współpracy jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, instytucji rynku pracy, szkół, uczelni, przedsiębiorstw, PES-ów, Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES), w celu zapewnienia ciągłości procesu reintegracyjnego,
- koordynacja działań sieci PES reintegracyjnych,
- doradztwo dla PES reintegracyjnych,
- realizacja prac nad wdrożeniem certyfikacji, standardów PES reintegracyjnych,
- podejmowanie działań ukierunkowanych na tworzenie regionalnych sieci podmiotów ekonomii społecznej (klastry, franczyzy)
- inicjowanie działań podmiotów ES poprzez tworzenie systemu konsultacji i doradztwa,
- inicjowanie współpracy jednostek systemu pomocy społecznej, podmiotów ekonomii społecznej o charakterze reintegracyjnym (centrów integracji społecznej, klubów integracji społecznej, zakładów aktywizacji zawodowej, warsztatów terapii zajęciowej) OWES dla zwiększenia synergii działań podejmowanych przez te podmioty w procesie aktywizacji osób zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym,
- tworzenie mini-analiz tematycznych,
- konsultowanie dokumentów strategicznych w zakresie ekonomii społecznej,
- organizacja pracy grupy roboczej Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej ds. współpracy z PES- ami,
- sporządzanie rekomendacji i zaleceń z przeprowadzonych działań dot. PES-ów o charakterze reintegracyjnym,
- upowszechnianie wyników działań w ww .zakresie,
- przygotowywanie okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań z realizacji powierzonych zadań,
- przygotowywanie przedmiotów zamówienia dot. zajmowanego stanowiska pracy oraz prowadzenie procedur udzielania zamówień do 30 tys. euro, zgodnie z regulaminem ROPS w Zielonej Górze,
- inne czynności administracyjne i merytoryczne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
W dniu ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy:
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
V. Wymagane dokumenty:
Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
- CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
- kopia prawa jazdy,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
- kopie dokumentu potwierdzającego orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)
- kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe, kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-01-25 15:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 25 stycznia 2019 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na zastępstwo na stanowisko – Inspektor w Wydziale Koordynacji Ekonomii Społecznej Charakter stanowiska: zastępstwo inspektora ds. ekonomii społecznej w zakresie reintegracji"
c. Miejsce:
- osobiście w godzinach pracy ośrodka w sekretariacie Regionalnego Ośrodku Polityki Społecznej w Zielonej Górze, w godzinach: pon. 8.00 -16.00, wt. – pt. 7.30 – 15.30
- lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Al. Niepodległości 36
65-042 Zielona Góra
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
VII. Informacje dodatkowe:
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru. Zastrzegam sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
W sprawie naboru, informacji udziela telefonicznie p. Agnieszka Krzaczkowska pod nr tel.68 32 31 927.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.3.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: ROPS.XI.110.3.3.2019
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jakub Piosik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jakub Piosik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-15 15:01:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-15 15:02:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-06 08:38:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 646 raz(y) |