ˆ

Aktualne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 21
Data ogłoszenia
2019-10-15
Termin składania ofert / wniosków
2019-10-24 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wyposażenia mieszkania w położonego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Łokietka nr 65/2, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu dostawy UZPGorzów Wielkopolski (PDF, 450 KiB)
  • SIWZ Gorzów Wielkopolski (PDF, 817.6 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Gorzów (PDF, 329.9 KiB)
  • Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (DOC, 151.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 147 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie (DOC, 143.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Wzór pisemnego zobowiązania (DOC, 143 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Projekt umowy (PDF, 135.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert GORZOW (PDF, 24.8 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 54.9 KiB)
Lp 22
Data ogłoszenia
2019-10-15
Termin składania ofert / wniosków
2019-10-24 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wyposażenie mieszkania w położonego w Gubinie przy ul. Różanej nr 22/1, 66-620 Gubin
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamowieniu dostawy GUBIN (PDF, 446.7 KiB)
  • SIWZ GUBIN (PDF, 812.8 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Gubin (PDF, 335.8 KiB)
  • Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (DOC, 150.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 146.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie (DOC, 143 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Wór pisemnego zobowiązania (DOC, 142.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Projekt umowy (PDF, 135.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert GUBIN (PDF, 25.9 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 54.6 KiB)
Lp 23
Data ogłoszenia
2019-09-11
Termin składania ofert / wniosków
2019-09-20 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne prowadzonego w trybie określonym w art.138o ustawy Prawo zamówień publicznych. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Świadczenie usług psychoterapii osobom i rodzinom zagrożonym wykluczeniem społecznym w ramach poradni wsparcia w Świebodzinie”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 5.8 MiB)
  • Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 1.2 MiB)
  • Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (DOCX, 43.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 34.4 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOCX, 37.3 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Projekt umowy (PDF, 4.6 MiB)
  • Załącznik nr 6 - Wykaz usług dodatkowych (DOC, 50 KiB)
  • Załącznik nr 7 - Wykaz osób (DOCX, 39.6 KiB)
  • Załącznik nr 8 - Oświadczenie osoby zgłaszanej do realizacji usługi (DOCX, 37.1 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Informacja w sprawie polegania na zasobach innych podmiotów (DOCX, 38.3 KiB)
  • Informacja o udzieleniu zamówienia (PDF, 292.9 KiB)
Lp 24
Data ogłoszenia
2019-09-06
Termin składania ofert / wniosków
2019-09-16 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne prowadzonego w trybie określonym w art.138o ustawy Prawo zamówień publicznych. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Usługa edukacyjna, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu jednodniowej, krajowej wizyty studyjnej do podmiotów ekonomii społecznej o charakterze reintegracyjnym, w woj. wielkopolskim dla 20 uczestników projektu „EFEKT SYNERGII – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne_Usługa edukacyjna_wizyta studyjna (PDF, 555.9 KiB)
  • Załącznik nr 1 -opis przedmiotu zamówienia_wizyta - szacunek - (PDF, 253.8 KiB)
  • Załącznik nr 2- Formularz ofertowy (DOCX, 141.6 KiB)
  • Załącznik_nr_3_-_Oswiadczenie_o_spelnienie_warunkow (DOCX, 138.5 KiB)
  • Załącznik_nr_4_-_Oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia (DOCX, 139.7 KiB)
  • Załącznik_nr_6__-_Kryterium_dodatkowe (DOCX, 139.4 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Projekt umowy (PDF, 212 KiB)
  • Załącznik nr 7 (DOCX, 140.8 KiB)
  • Załącznik_nr_8_-_Oswiadczenie_o_ (DOCX, 138.9 KiB)
  • Informacja o udzieleniu zamówienia (PDF, 238.5 KiB)
Lp 25
Data ogłoszenia
2019-08-13
Termin składania ofert / wniosków
2019-08-29 13:30:00
Tytuł zamówienia publicznego
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne prowadzone w trybie określonym w art.138o ustawy Prawo zamówień publicznych. „Świadczenie usługi doradcy i prowadzenia spotkań”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 4.9 MiB)
  • Zalacznik nr 1 - SOPZ (DOCX, 210.6 KiB)
  • Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (DOCX, 71.9 KiB)
  • Załącznik nr 3 -Oświadczenie o spełnienie warunków (DOCX, 59.7 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (DOCX, 62.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Projekt umowy (PDF, 5.8 MiB)
  • Załącznik nr 6 - CV (DOCX, 62.6 KiB)
  • Załącznik nr 7 - Wykaz zajęć lub szkoleń (DOC, 77.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 - Wykaz osób (DOCX, 67.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Informacja (DOCX, 63.2 KiB)
  • Informacja o udzieleniu zamówienia (PDF, 252.1 KiB)
Lp 26
Data ogłoszenia
2019-07-15
Termin składania ofert / wniosków
2019-08-01 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remont lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Łokietka 35/2, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 403.9 KiB)
  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (PDF, 899.9 KiB)
  • Formularz ofertowy (DOC, 155 KiB)
  • Oświadczenie Wykonawcy (DOC, 150 KiB)
  • Wykaz robót (DOC, 140 KiB)
  • Wykaz osób (DOC, 139 KiB)
  • Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 137 KiB)
  • Projekt umowy (PDF, 765.8 KiB)
  • Dokumentacja techniczna (ZIP, 5.6 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 196.1 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 114.1 KiB)
  • Załacznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy po zmianach (DOC, 152 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 21.9 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 64 KiB)
Lp 27
Data ogłoszenia
2019-07-12
Termin składania ofert / wniosków
2019-07-25 14:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Usługa hotelarska i restauracyjna wraz z zapewnieniem sali szkoleniowej na potrzeby dwudniowych spotkań realizowanych w ramach projektu partnerskiego, pt. Kooperacja – efektywna i skuteczna w ramach Osi Priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 5.1 MiB)
  • Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 66.7 KiB)
  • Załącznik nr 2 Formularz ofertowy (DOCX, 54.9 KiB)
  • Załącznik nr 3 Oświadczenie o spelnienie warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 52.3 KiB)
  • Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (DOCX, 55.2 KiB)
  • Załącznik nr 5 Projekt umowy (PDF, 5.2 MiB)
  • Załącznik nr 6 Kryterium dodatkowe (DOCX, 53.9 KiB)
  • Załącznik nr 7 Informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów (DOCX, 55.9 KiB)
  • Informacja o udzieleniu zamówienia (PDF, 310.5 KiB)
Lp 28
Data ogłoszenia
2019-07-08
Termin składania ofert / wniosków
2019-07-25 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remont lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Różanej nr 22/1, 66-620 Gubin
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 412.1 KiB)
  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (PDF, 894.2 KiB)
  • Formularz ofertowy (DOC, 154.5 KiB)
  • Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (DOC, 149.5 KiB)
  • Wykaz robót (DOC, 139 KiB)
  • Wykaz osób (DOC, 139 KiB)
  • Grupa kapitałowa (DOC, 137 KiB)
  • Projekt umowy (PDF, 210.7 KiB)
  • Dokumentacja techniczna (ZIP, 1.3 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 194.3 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 123.6 KiB)
  • Załacznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy po zmianach (DOC, 151.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 18.1 KiB)
  • Dodatkowa informacjia z otwarcia ofert (PDF, 20.9 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 43.1 KiB)
Lp 29
Data ogłoszenia
2019-06-26
Termin składania ofert / wniosków
2019-07-04 13:30:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usług doradcy gminnego na terenie Miasta Gorzów Wielkopolski
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 5.2 MiB)
  • Załącznik nr 1. Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 519.7 KiB)
  • Załącznik nr2. Formularz ofertowy (DOCX, 69.8 KiB)
  • Zalącznik nr 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków (DOCX, 78.3 KiB)
  • Załącznik nr 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOCX, 79.7 KiB)
  • Załącznik nr 5. Umowa Gminny Doradca (PDF, 3.2 MiB)
  • Załącznik nr 1 do umowy. Ewidencjonowanie czasu pracy (DOCX, 58.3 KiB)
  • Załącznik nr 2 do umowy. Oświadczenie do celów podatkowych i ZUS (DOCX, 63.2 KiB)
  • Załacznik nr 3 do umowy. Protokół (DOCX, 63.7 KiB)
  • Załącznik nr 4 do umowy. Oświadczenie ZUS do rachunku (DOC, 76.5 KiB)
  • Załącznik nr 6. Informacja (DOCX, 81.7 KiB)
  • Załącznik nr 7. Doświadczenie (DOCX, 63.7 KiB)
  • Informacja o udzieleniu zamówienia (PDF, 10.6 KiB)
Lp 30
Data ogłoszenia
2019-06-11
Termin składania ofert / wniosków
2019-06-24 13:30:00
Tytuł zamówienia publicznego
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne prowadzone w trybie określonym w art.138o ustawy Prawo zamówień publicznych. „Świadczenie usług doradcy gminnego na terenie Miasta Gorzów Wielkopolski”
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamowieniu (PDF, 5.2 MiB)
  • Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 519.7 KiB)
  • Formularz ofertowy (DOCX, 69.8 KiB)
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków (DOCX, 78.3 KiB)
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków (DOCX, 79.7 KiB)
  • Umowa Gminny doradca (PDF, 3.2 MiB)
  • Załacznik nr 1 do umowy (DOCX, 58.3 KiB)
  • Załacznik nr 2 do umowy (DOCX, 63.2 KiB)
  • Załacznik nr 3 do umowy (DOCX, 63.7 KiB)
  • Załacznik nr 4 do umowy (DOC, 76.5 KiB)
  • Informacja (DOCX, 81.7 KiB)
  • Doświadczenie (DOCX, 63.7 KiB)
  • Unieważnienie postępowania (PDF, 197.2 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji