ˆ

Aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyjaśnienie treści postępowania o świadczenie usług pocztowych (1)Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wyjaśnienie treści postępowania o świadczenie usług pocztowych (1)

Szczegóły informacji

Wyjaśnienie treści postępowania o świadczenie usług pocztowych (1)

Status: rozstrzygnięty

Tryb: usługi społeczne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Województwo Lubuskie, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości nr 36, 65-042 Zielona Góra

Finansowanie: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2017-04-28 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-04-28 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Regionalny Ośrodek Polityki Spolecznej w Zielonej Górze

Ogłoszono dnia: 2017-04-25 przez Arkadiusz Matysiak

Treść:

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie określonym w art.138o ustawy Prawo zamówień publicznych pn: „Świadczenie usług pocztowych dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze oraz Ośrodka Adopcyjnego w Gorzowie Wielkopolskim w okresie od maja do sierpnia 2017r.”
Działając na podstawie  art. 38 ust. 2 ustawy  z dnia 29 stycznia  2004r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2013r., poz. 907 t.j. z późn. zm.) w związku z wpłynięciem do Zamawiającego w dniu 24 kwietnia 2017r. (mailem) pytań dotyczących zapisów treści postepowania udziela się poniżej odpowiedzi na zadane pytania .
Pytanie nr 1.
Zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia pkt. 14:
„W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.”
Czy w związku z tym, że zapis ten jest niezgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi doręczania przesyłek, Zamawiający dopuszcza możliwość jego zmiany na następującą treść: „W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo)  o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.”
Odp. Nr 1 
Zamawiający dopuszcza możliwość jego zmiany na następującą treść: „W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.”
Pytanie  nr 2
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Biorąc pod uwagę, że cena zwrotów przesyłki uzależniona jest od rodzaju przesyłki (waga i jej gabarytu) prosimy o doprecyzowanie, czy w przypadku przesyłek zwracanych do Zamawiającego w przypadku braku możliwości ich doręczenia, opłata za nie ma zostać naliczona zgodnie z cennikiem Wykonawcy obowiązującym w dniu nadania przesyłek lub czy też Zamawiający dokona zmiany formularza cenowego poprzez dodanie pozycji umożliwiających wycenę zwrotów?
Odp. nr 2
Zamawiający dopuszcza naliczenie opłaty za przesyłki zwracane zgodnie z cennikiem Wykonawcy obowiązującym w dniu nadania przesyłek.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karima Krupska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Arkadiusz Matysiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-25 12:55:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-25 12:57:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-19 08:59:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1727 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony