Wyniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyjaśnienie treści postępowania o świadczenie usług pocztowych (1)Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wyjaśnienie treści postępowania o świadczenie usług pocztowych (1)Szczegóły informacji
Wyjaśnienie treści postępowania o świadczenie usług pocztowych (1)
Status: rozstrzygnięty
Tryb: usługi społeczne
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Województwo Lubuskie, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Al. Niepodległości nr 36, 65-042 Zielona Góra
Finansowanie: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2017-04-28 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-04-28 09:30:00
Miejsce złożenia oferty: Regionalny Ośrodek Polityki Spolecznej w Zielonej Górze
Ogłoszono dnia: 2017-04-25 przez Arkadiusz Matysiak
Treść:
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie określonym w art.138o ustawy Prawo zamówień publicznych pn: „Świadczenie usług pocztowych dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze oraz Ośrodka Adopcyjnego w Gorzowie Wielkopolskim w okresie od maja do sierpnia 2017r.”
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 t.j. z późn. zm.) w związku z wpłynięciem do Zamawiającego w dniu 24 kwietnia 2017r. (mailem) pytań dotyczących zapisów treści postepowania udziela się poniżej odpowiedzi na zadane pytania .
Pytanie nr 1.
Zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia pkt. 14:
„W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.”
Czy w związku z tym, że zapis ten jest niezgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi doręczania przesyłek, Zamawiający dopuszcza możliwość jego zmiany na następującą treść: „W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.”
Odp. Nr 1
Zamawiający dopuszcza możliwość jego zmiany na następującą treść: „W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.”
Pytanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Biorąc pod uwagę, że cena zwrotów przesyłki uzależniona jest od rodzaju przesyłki (waga i jej gabarytu) prosimy o doprecyzowanie, czy w przypadku przesyłek zwracanych do Zamawiającego w przypadku braku możliwości ich doręczenia, opłata za nie ma zostać naliczona zgodnie z cennikiem Wykonawcy obowiązującym w dniu nadania przesyłek lub czy też Zamawiający dokona zmiany formularza cenowego poprzez dodanie pozycji umożliwiających wycenę zwrotów?
Odp. nr 2
Zamawiający dopuszcza naliczenie opłaty za przesyłki zwracane zgodnie z cennikiem Wykonawcy obowiązującym w dniu nadania przesyłek.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyjaśnienie treści postępowania o świadczenie usług pocztowych (1)Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wyjaśnienie treści postępowania o świadczenie usług pocztowych (1)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Karima Krupska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-04-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Arkadiusz Matysiak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-04-25 12:55:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-04-25 12:57:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-05-19 08:59:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1728 raz(y) |